Przewoźnik
Wartość zamówienia do 300 zł
Powyżej 300 zł
przedpłata płatność
przy odbiorze
przedpłata płatność
przy odbiorze

Poczta Polska
3,90 zł 10,00 zł 0 zł 3,90 zł

Kurier UPS
9,90 zł 24,00 zł 0 zł 15,00 zł

Paczkomaty inPOST
24h/7
6,90 brak 0 zł brak
Odbiór osobisty w Ustroniu lub Wrocławiu
0 zł 0 zł 0 zł 0 zł

1. Dostawa zamówień za pomocą kuriera UPS.

  • Po wysłaniu zamówienia z magazynu zostanie do Ciebie wysłany mail z podanym numerem listu przewozowego oraz bezpośrednim linkiem do statusu przesyłki.
  • Kurier UPS podejmuje próbę doręczenia zamówienia dwukrotnie.
  • Z wyjątkiem przewozów lotniczych o określonym czasie doręczenia, paczki są dostarczane o różnych porach -- między 9:00 a 19:00 (czasem później) do domów prywatnych, a do końca dnia roboczego do firm. Firma UPS nie może precyzyjnie określić terminu dostarczenia przesyłki we wskazanym przedziale czasu.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, kurier UPS zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.
    Zostaną podjęte maksymalnie trzy próby doręczenia (z wyłączeniem weekendów i dni wolnych od pracy).
  • Nie ma możliwości wyboru konkretnej godziny dostawy.
  • W przypadku braku doręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane przez UPS do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.

2. Dostawa zamówień przez Paczkomaty

  • Zaraz po dostarczeniu przesyłki, firma InPost powiadomi Cię mailem lub telefonicznie (zgodnie z podanym numerem telefonu komórkowego), o pojawieniu się Twojego zamówienia w wybranym paczkomacie. Otrzymasz także instrukcję, jak odebrać swoją paczkę.
  • Przesyłka pozostaje w paczkomacie przez 3 dni kalendarzowe. (jeżeli zapomniałeś o paczce InPost powiadomi Cię SMSem o możliwości jej odebrania, po upływie 48h od jej dostarczenia do paczkomatu). W razie, gdy paczka nadal nie będzie odebrana, zostanie przetransportowana do najbliższego oddziału InPost, gdzie czeka przez następne 10 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu, paczka będzie odesłana z powrotem do sklepu ByćMamą.pl .

Co to są paczkomaty 24/7?
Jak działa paczkomat?
Czy w mojej miejscowości jest paczkomat?
Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak wybrać paczkomat jako formę przesyłki w sklepie bycmama.pl
Mam problem z odebraniem paczki z paczkomatu. Co robić?


Co to są paczkomaty 24/7?

  • Paczkomaty 24/7 to nowoczesna usługa polegająca na systemie skrytek pocztowych, podobnych w obsłudze do bankomatów, w których możliwy jest odbiór przesyłki o dowolnej, dogodnej dla adresata porze, 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
    Sklep bycmama.pl jako jeden z pierwszych sklepów w branży ecommerce zintegrował się z usługą paczkomaty 24/7.

Jak działa paczkomat?

  • To proste! Robisz zakupy, jako formę przesyłki wybierasz paczkomat, dostajesz SMS lub email o tym, że paczka już jest w wybranym przez Ciebie paczkomacie i odbierasz.

    paczkomaty 24/7

    Zobacz w akcji, jak prosto odbiera się paczkę z paczkomatu!



    Czy w mojej miejscowości jest paczkomat?



    Paczkomaty 24/7 zlokalizowane są tak, aby odbiorcy mieli do nich jak najlepszy dostęp, 24 godziny na dobę, przy zachowaniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa.
    Stały nadzór kamer i monitoring ochrony daje nam pewność, że przesyłki Klientów sa całkowicie bezpieczne. W pierwszej fazie projektu Paczkomaty 24/7 ustawiane są na stacjach benzynowych (m.in. na stacjach LOTOS, LUKOIL, PKN ORLEN, i STATOIL oraz innych niesieciowych stacjach) oraz całodobowych parkingach strzeżonych.

    Dokładną listę lokalizacji możesz sprawdzić tutaj.

    Jak mogę śledzić moją przesyłkę?

    To proste. Wystarczy podać numer przesyłki tutaj i sprawdzić, gdzie się ona aktualnie znajduje.

    Jak wybrać paczkomat jako formę przesyłki w sklepie bycmama.pl

    To bardzo proste. Wystarczy wybrać paczkomat z listy. System, na podstawie adresu dostawy zaproponuje najbliższy paczkomat.
    Jako paczkomat alternatywny można wybrać ten niedaleko swojej pracy lub miejsca, gdzie często bywasz.
    W przypadku gdy nie masz konta w systemie paczkomatów takie konto zostanie automatycznie założone.
    Przy następnych zakupach, w dowolnym sklepie internetowym wystarczy wówczas podać adres email. I to wszystko! Proste, prawda?



    Jeśli mamy już konto w systemie paczkomatów system, na podstawie naszego adresu email wyświetli dwa wybrane przez nas paczkomaty: podstawowy i alternatywny.

    W momencie włożenia paczki do Paczkomatu przez kuriera InPost system informatyczny wyśle powiadomienie SMS-em i e-mailem z informacją, że paczka oczekuje na odbiór. Informacje zawierać będą numer przesyłki, numer Paczkomatu 24/7, adres paczkomatu oraz kod odbioru potrzebny do odebrania paczki.

    Od momentu włożenia paczki do skrytki w Paczkomacie 24/7 paczka oczekuje na odbiór przez 3 dni. Po tym okresie przesyłkę będzie można odebrać w najbliższym Oddziale InPost przez 11 dni.

    Mam problem z odebraniem paczki z paczkomatu. Co robić?

    Jeśli po wpisaniu kodu skrytka się nie otwiera, należy najpierw sprawdzić czy wpisywane dane są poprawne. Jeśli to nie przyniesie rezultatu należy skontaktować się z Infolinią firmy InPost pod numerem 0801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych), 012 619 98 99 (dla telefonów komórkowych).
    Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00.

Copyright © 2012 Lime Tree