Regulamin sklepu

Informacje ogólne
Oferta i ceny
Zamówienia i realizacja zamówień
Formy płatności
Wysyłka towaru
Koszty wysyłki
Zwroty i reklamacje
Wymiany
Polityka prywatności

1. Informacje ogólne

1.1. Sklep internetowy "Być Mamą", dostępny pod domeną bycmama.pl, zwany w dalszej części Sklepem jest własnością firmy:
1.2. Adres korespondencyjny i dane kontaktowe
1.3. Złożenie zamówienia w Sklepie oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

1.4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień umów zawieranych za pomocą środków porozumiewania się na odległość następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi dowodu zakupu lub specyfikacji nabywanych produktów wraz z dostawą produktów. Do umów zawieranych przy pomocy środków porozumiewania się na odległość stosuje się Ustawę z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

2. Oferta i ceny

2.1. Sklep oferuje produkty wyłącznie te, które są zaprezentowane na stronie internetowej Sklepu i posiadają informację dostępności.

2.2. Ceny w Sklepie są cenami brutto (z podatkiem VAT) wyrażonymi w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.

2.3. Ceny zamieszczone w Sklepie są podane informacyjnie, mogą ulec zmianie i nie stanowią oferty, w oparciu o art. 61. Kodeksu Cywilnego. Jeśli zmiana cen dotyczy towarów zamówionych przez Klienta Sklepu, jest on o takiej zmianie informowany i może anulować zamówienie.

3. Zamówienia i realizacja zamówień

3.1. Podstawą do realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza z danymi klienta oraz akceptacja zamówienia, którego potwierdzenie wysyłane jest drogą mailową na podany przez Klienta adres. Sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia, jeśli dane Klienta są niewystarczające do jego realizacji.

3.2. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, poprzez podany w pkt. 1.2. numer telefonu, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 oraz w sobotę od 10:00 do 14:00.

3.3. Czas realizacji zamówienia od momentu otrzymania przedpłaty, bądź potwierdzenia zamówienia w przypadku płatności przy odbiorze, do momentu wysłania paczki wynosi 1 - 7 dni roboczych.

3.4. W przypadku nie otrzymania przedpłaty na konto (jeśli wybrano tego rodzaju sposób płatności) w ciągu 7 dni, zamówienie jest anulowane.

3.5. Do każdego zamówienia dołączany jest paragon. Sklep nie wystawia faktur VAT.

3.6. Sklep wysyła towary za granicę pod warunkiem wcześniejszego ustalenia kosztów oraz czasu przesyłki. W tym przypadku prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów.

3.7. Sklep nie prowadzi sprzedaży w siedzibie firmy.

3.8. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, firma Bartłomiej Gajewski Lime Tree nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia

4. Formy płatności

4.1. Aktualnie dostępne są następujące formy płatności:

* gotówka przy odbiorze (jeśli wybrano przesyłkę pobraniową)
* przelew bankowy na konto Sklepu (jeśli nie wybrano przesyłki pobraniowej). Czas na realizacje przelewu od momentu złożenia zamówienia wynosi 7 dni. Po tym czasie zamówienia będą anulowane.

5. Wysyłka towaru

5.1. Koszt przesyłki pokrywa Klient wg cennika dostępnego poniżej.


6. Koszty wysyłki

6.1. Paczkomaty 24/7
- Polska - 6,90 zł

6.2. Kurier UPS
- Polska - 9,90 zł przy zakupach do 300 zł, od 300 zł wysyłka za darmo!
- Polska (za pobraniem) - 24,00 zł przy zakupach do 300 zł, od 300 zł koszt wynosi 15 zł.

6.3. Odbiór osobisty
- Odbiór osobisty (Ustroń k/Cieszyna, Wrocław) 0,00 zł - prosimy o kontakt telefoniczny w celu umówienia się na czas i miejsce odbioru.

7. Zwroty

7.1. Każdy zakupiony w Sklepie towar można zwrócić, bez podawania przyczyny, ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

7.2. Warunkiem uwzględnienia zwrotu jest złożenie oświadczenia o odstąpieniu od zawartej umowy formularzem odstąpienia od umowy, a następnie przysłanie na adres sklepu na koszt Klienta zakupionego towaru (nieużywanego i czystego, "pozbawionego zapachu") oraz dowodu zakupu. Pieniądze odesłane zostaną w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych na podany przez Klienta numer konta. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia oraz ewentualne koszty dostawy towarów do Klienta.

7.3. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, tj. niekompletnego.

7.4. Pieniądze odesłane zostaną w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych na podany przez Klienta numer konta. Zwrotowi podlega kwota obejmująca cenę za towary objęte umową, co do której Klient skorzystał z prawa odstąpienia oraz ewentualne koszty dostawy towarów do Klienta.

7.5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem.

8. Reklamacje

8.1. W celu reklamacji towaru prosimy o skontaktowanie się ze Sklepem i o odesłanie na adres korespondencyjny Sklepu wadliwego towaru.
Po potwierdzeniu wady, Sklep, w zależności od decyzji Klienta, albo wymieni towar na pozbawiony wad i odeśle Klientowi, pokrywając koszty wysyłki albo zwraca Klientowi koszt zakupu, przelewem na podane konto bankowe.

8.2. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody lub odpowiednio - wybrać opcję dot. reklamacji na ekranie Paczkomatu, z którego odbiera przesyłkę. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera lub odpowiednio - na podstawie formularza reklamacyjnego „Paczkomaty InPost”..

8.3. W przypadku reklamacji rozpatrzonej na korzyść Klienta Sklep zwróci Klientowi koszty przesyłki. Przesyłka powinna być nadana na adres Sklepu przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka).

9. Wymiany

9.1. Klient ma prawo wymienić zakupiony towar na inny rozmiar/kolor, jeśli towar spełnia warunki opisane w punkcie 7.2.

9.2. W przypadku wymiany towaru koszty przesyłki pokrywa Klient.

9.3. Koszt przesyłki w przypadku wymiany towaru wynikającej z błędnej realizacji zamówienia przez bycmama.pl pokrywa Sklep.

10. Polityka prywatności

10.1 Wysyłając formularz rejestracyjny Klient jednocześnie wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w nim zawartych w celu wykonywania czynności związanych z obsługą zamówień, których stroną jest Klient, zgodnie z "Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych", Dz.U. Nr 133, poz. 883. oraz na otrzymywanie informacji handlowych z ofertą Sklepu.

10.2. Osobie zarejestrowanej w Sklepie przysługuje prawo żądania usunięcia swoich danych z bazy danych Sklepu i zaprzestania ich przetwarzania.

10.3. Klient ma prawo aktualizować swoje dane korzystając z ze swojego konta na stronie Sklepu.

10.4. Sklep nie udostępnia danych osobowych Klientów osobom lub podmiotom trzecim.

11. Postanowienia końcowe

11.1. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

11.2. Logo Sklepu, wygląd graficzny witryny, opisy produktów, zdjęcia, artykuły prasowe, znaki towarowe są własnością firmy Bartłomiej Gajewski LimeTree lub firm współpracujących i stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie na podstawie ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz konwencji międzynarodowych.

Copyright © 2012 Lime Tree